Darmowy webinar: Informacja o warunkach zatrudnienia na nowych zasadach - ciekawostki przepisowe

Miejsce szkolenia:



Kontakt z nami: tel.: (12) 66-15-335, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Uchwalona przez sejm 9.03.2023 nowelizacja work-life balance czeka już tylko na podpis prezydenta i publikację; planuje wejść w życie po upływie 21 dni po ogłoszeniu (prawdopodobnie nastąpi to w I połowie kwietnia). Wprowadza ona duże zmiany w sporządzaniu informacji o warunkach zatrudnienia, którą wszyscy pracodawcy muszą wręczać nowozatrudnionym osobom. Nowości polegają na przyspieszeniu terminów, zwielokrotnieniu danych podawanych w informacji o warunkach zatrudnienia oraz liberalizaji postaci jej przekazywania.

Zapraszamy na 1godz. darmowy webinar, podczas którego wykładowca omówi wybrane zagadnienia

Webinar obejmuje moduł pytań i odpowiedzi!

Termin szkolenia: 06.04.2023, godz. 10.00 – 11.00

✴️ Możliwość zapisów pod linkiem: https://www.subscribepage.com/f3w5f0_copy

Decyduje kolejność zgłoszeń oraz kolejność logowania do platformy webinarowej w dniu wydarzenia ze względu na limit miejsc.

W odpowiedzi na przesłany formularz zgłoszeniowy otrzymasz link do logowania do platformy webinarowej - zarejestruj się niezwłocznie i pamiętaj o wydarzeniu (w dniu webinaru otrzymasz maila z przyciskiem WEJDŹ NA WEBINAR)

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do szkoleń online: MYOWNCONFERENC

Pani Renata Majewska -  jest niezależnym ekspertem z prawa pracy, a zwłaszcza z obliczania wynagrodzeń w ujęciu praktycznym, doświadczonym wykładowcą z tych dziedzin i cenionym redaktorem prawnym. Ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie Łódzkim. Niemal bezpośrednio po finalizacji studiów rozpoczęła pracę w dziennikarstwie prawnym, najpierw w „Gazecie Ubezpieczeniowej”, a potem przez prawie 10 lat jako dziennikarka Działu Prawa „Rzeczpospolitej”. Przez ostatnie kilka lat działania w „Rzeczpospolitej” prowadziła dodatek poradniczy dla pracodawców z zakresu kadr i płac „DOBRA FIRMA”. To doświadczony szkoleniowiec z zakresu praktycznego rozliczania wynagrodzeń z wieloletnim doświadczeniem. Prowadzi szkolenie niemal wyłącznie w formie warsztatów. Podczas spotkania uczestniczy mogą na bieżącą uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania oraz razem z wykładowcą rozwiązują około 10 życiowych przykładów.

Cechą charakterystyczną Pani Renaty Majewskiej jest dokonywanie odczytów w ujęciu interdyscyplinarnym – problem wyjaśnia kompleksowo w aspekcie prawa pracy, cywilnego, ubezpieczeń społecznych i podatkowego. Jest najlepszym specjalistą w swojej dziedzinie, której rekordowa grupa na naszym szkoleniu online liczyła 470 osób

 

✴️ Możliwość zapisów pod linkiem: https://www.subscribepage.com/f3w5f0_copy

Program szkolenia

Uchwalona przez sejm 9.03.2023 nowelizacja work-life balance czeka już tylko na podpis prezydenta i publikację; planuje wejść w życie po upływie 21 dni po ogłoszeniu (prawdopodobnie nastąpi to w I połowie kwietnia). Wprowadza ona duże zmiany w sporządzaniu informacji o warunkach zatrudnienia, którą wszyscy pracodawcy muszą wręczać nowozatrudnionym osobom. Nowości polegają na przyspieszeniu terminów, zwielokrotnieniu danych podawanych w informacji o warunkach zatrudnienia oraz liberalizaji postaci jej przekazywania.

Zapraszamy na 1godz. darmowy webinar, podczas którego wykładowca omówi m.in.:

  • O jakie dane rozrośnie się informacja o warunkach zatrudnienia (w tym przekazywana pracownikowi delegowanemu)?
  • Czy trzeba ją przekazać pracownikowi przechodzącemu na pracę zdalną?
  • Kiedy dokument trzeba zaktualizować?
  • Jak w informacji określić „politykę szkoleniową” pracodawcy?
  • Czy pracodawca musi uzupełnić wszystkie „stare” informacje o warunkach zatrudnienia?

✴️ Możliwość zapisów pod linkiem: https://www.subscribepage.com/f3w5f0_copy

Pobierz program szkolenia: 06.04.23 inf. o warunkach zatrudnienia -R. Majewska .pdf

Szczegóły organizacyjne

Webinar obejmuje moduł pytań i odpowiedzi!

Termin szkolenia: 06.04.2023, godz. 10.00 – 11.00

✴️ Możliwość zapisów pod linkiem: https://www.subscribepage.com/f3w5f0_copy

Decyduje kolejność zgłoszeń oraz kolejność logowania do platformy webinarowej w dniu wydarzenia ze względu na limit miejsc.

W odpowiedzi na przesłany formularz zgłoszeniowy otrzymasz link do logowania do platformy webinarowej - zarejestruj się niezwłocznie i pamiętaj o wydarzeniu (w dniu webinaru otrzymasz maila z przyciskiem WEJDŹ NA WEBINAR)

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do szkoleń online: MYOWNCONFERENC

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Aby zagwarantować płynny proces rejestracji i organizacji szkolenia, prosimy o podanie bezpośredniego adresu e-mail oraz numeru telefonu osoby zgłaszanej. Dzięki tym danym będziemy w stanie skutecznie się komunikować i sprawnie przekazywać aktualizacje i istotne informacje dotyczące szkolenia.

Rejestracja zamknięta

Pobierz formularz rejestracji: formularz.pdf


OPINIE UCZESTNIKÓW

Nie odpowiada Ci termin tego szkolenia, zapisz się na listę oczekujących na kolejny termin!

Podaj poprawny e-email

Pola oznaczone gwiazdką* są wymagane

O nas

Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach dla różnych podmiotów prawa. Oprócz zagadnień związanych z podatkiem VAT przeprowadzamy szkolenia także z zakresu PDOP, rachunkowości, środków trwałych, PDOF, prawa pracy, a także dla działów kadrowo-płacowych. Jesteśmy elastyczni, reagujemy na potrzeby Klienta, proponując mu możliwie najlepsze rozwiązania. Współpracujemy z zespołem ekspertów w swoich dziedzinach; ich wiedza i doświadczenie to sukces naszych Klientów.

Dane kontaktowe

ul. Pachońskiego 9, 31-223 Kraków NIP: 945-20-17-156
tel. (12) 66-15-335
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adresy do naszych mediów społecznościowych:

Facebook

Linkedin

Youtube