4 dniowe szkolenie wyjazdowe: Sytuacje kryzysowe w zarządzaniu Spółdzielnią Mieszkaniową i ich rozwiązywanie

Miejsce szkolenia:

Grand Stasinda
Karpęciny 5a, Bukowina Tatrzańska
Kontakt z nami: tel.: (12) 66-15-335, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Bukowina jubileusz na strone

4 dniowe szkolenie wyjazdowe - dla prezesów,członków zarządu oraz kierowników działów spółdzielni mieszkaniowych

[PROSIMY O POBRANIE FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO I PRZESŁANIE GO NA ADRES MAILOWY Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(brak rejestracji online)]

Sytuacje kryzysowe w zarządzaniu Spółdzielnią Mieszkaniową
i ich rozwiązywanie

***

Współczesne wyzwania i prawne aspekty zarządzania Spółdzielnią Mieszkaniową - Pani Lidia Wojak

Skuteczne podejmowanie decyzji w sytuacjach kryzysowych - Pani Aneta Grzegorzewska

Termin: 7-10.10.2024

Miejsce:  Centrum Rekreacji I Biznesu GRAND Stasinda, Karpęciny 52, Bukowina Tatrzańska

Cena: 2999zł (cena ostateczna)

Panele szkoleniowe poprowadzą:

Pani Lidia Wojak - sędzia orzekający w sądzierejonowym oraz w sądzie okręgowym I i II instancji

Pani Aneta Grzegorzewska - trener kompetencjimiękkich, konsultant biznesu i specjalista w dziedzinie rozwoju osobistego.Posiada bogate doświadczenie w pracy z różnymi grupami zawodowymi. Jejmisją zawodową jest wprowadzanie do firm kultury organizacyjnej w postacinorm, systemów wartości stymulujących pracowników, właściwego klimatuorganizacyjnego, sposobu za rządzania oraz systemu procesów

Ilość miejsc ograniczona! Możliwość rezerwacji miejsca!

 

Możliwość otrzymania dofinansowanie z Krajowego Fundusz Szkoleniowego

  • Sprawdź czy urząd pracy ze względu na siedzibę pracodawcy albo miejsce prowadzenia działaności dysponuje wolnymi środkami w ramach KFS
  • Wydrukuj odpowiednie dokumenty i uzupełnij wniosek wraz z wymaganymi załącznikami - skontaktuj się z nami w celu ustalenia danych firmy organizującej szkolenie
  • Nasza firma przygotuje wymagane dokumenty: program, kalkulację kosztów, wzór zaświadczenia, harmonogram
  • Złóż wniosek w urzędzie i oczekuj na rozpatrzenie (do 30 dni)
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku podpisz umowę z PUP
  • Odbierz dofinansowanie i zrealizuj zaplanowane szkolenie. Następnie rozlicz dofinansowanie zgodnie z wymogami urzędu

Czym jest Krajowy Fundusz Szkoleniowy ?

Priorytety wydatkowania Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2024

Więcej informacji pod numerem tel. 12 66 15 335 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Program szkolenia

Współczesne wyzwania i prawne aspekty zarządzania Spółdzielnią Mieszkaniową:

1.Praktyczne funkcjonowanie Spółdzielni Mieszkaniowych w dzisiejszych zmieniających się warunkach:

2.Problemy prawne funkcjonowania Spółdzielni Mieszkaniowych

- jak sobie poradzić z uciążliwym lokatorem. Eksmisje i ich ograniczenia. Kiedy Spółdzielnia może pozbawić tytułu prawnego do lokalu.

3. Skarga pauliańska. Przydatny instrument dla wierzyciela.

4. Spółdzielnia jako dozorca ruchomości niebędących przedmiotem egzekucji.

5. Dylematy na temat Walnych Zgromadzeń.

-Walne w formie zdalnej. Co na to Ministerstwo Sprawiedliwości a co twierdzi Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii.

Pełnomocnicy na Walnym Zgromadzeniu.

6. Posiedzenia Rady Nadzorczej. Czy można je nagrywać.

Możliwości ich udostępniania. Czy można je kopiować.

7. Przetwarzanie danych osobowych. Zasada adekwatności.

8. Jakie są uprawnienia mieszkańców w stosunku do władz Spółdzielni Mieszkaniowych.

Do kogo można złożyć skargę na Spółdzielnię Mieszkaniową. Kto sprawuje kontrolę nad Spółdzielniami Mieszkaniowymi.

9. Czy i w jaki sposób można zmusić Spółdzielnię do modernizacji bloku mieszkalnego (ocieplenie, remont, wentylacja).

W jaki sposób pomóc mogą  mieszkańcom wymagania przewidziane w Prawie budowlanym.

 

Skuteczne podejmowanie decyzji w sytuacjach kryzysowych:

Cel warsztatu: Nauczyć uczestników, jak efektywnie podejmować decyzje w trudnych, nieprzewidywalnych sytuacjach, z którymi mogą się spotkać jako prezesi spółdzielni mieszkaniowych. Uczestnicy nauczą się identyfikować kryzys, stosować modele decyzyjne, zarządzać stresem oraz komunikować decyzje.
1. Wprowadzenie i cele warsztatu
2. Rozpoznawanie sytuacji kryzysowych. Charakterystyka sytuacji kryzysowych w spółdzielniach mieszkaniowych.
3. Modele podejmowania decyzji. Najpopularniejsze modele decyzyjne. Analiza przypadków z wykorzystaniem różnych modeli.
4. Zarządzanie stresem i emocjami podczas kryzysu. Techniki radzenia sobie ze stresem i presją czasu.
5. Skuteczna komunikacja kryzysowa. Zasady komunikacji w kryzysie.
6. Przywództwo w sytuacjach kryzysowych. Cechy lidera skutecznego w kryzysie.
7. Podsumowanie i zamknięcie warsztatu

Pobierz program szkolenia: Bukowina - prezesi 7-10.10.2024 oferta.pdf

Szczegóły organizacyjne

Termin: 7-10.10.2024

Miejsce:  Centrum Rekreacji I Biznesu GRAND Stasinda, Karpęciny 52, Bukowina Tatrzańska

Cena: 2999zł (cena ostateczna)

W cenie kursu zapewniamy:

- zakwaterowanie - 3 noclegi w pokoju 2- osobowym (dopłata do pokoju 1-os 450 zł za cały pobyt)

- pełne wyżywienie

- uczestnictwo w zajęciach

- materiały szkoleniowe

- imienne zaświadczenie uczestnictwa

- opiekę organizatorów

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Aby zagwarantować płynny proces rejestracji i organizacji szkolenia, prosimy o podanie bezpośredniego adresu e-mail oraz numeru telefonu osoby zgłaszanej. Dzięki tym danym będziemy w stanie skutecznie się komunikować i sprawnie przekazywać aktualizacje i istotne informacje dotyczące szkolenia.

Rejestracja zamknięta

Pobierz formularz rejestracji: Bukowina - prezesi 7-10.10.2024 formularz.pdf


OPINIE UCZESTNIKÓW

Nie odpowiada Ci termin tego szkolenia, zapisz się na listę oczekujących na kolejny termin!

Podaj poprawny e-email

Pola oznaczone gwiazdką* są wymagane

O nas

Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach dla różnych podmiotów prawa. Oprócz zagadnień związanych z podatkiem VAT przeprowadzamy szkolenia także z zakresu PDOP, rachunkowości, środków trwałych, PDOF, prawa pracy, a także dla działów kadrowo-płacowych. Jesteśmy elastyczni, reagujemy na potrzeby Klienta, proponując mu możliwie najlepsze rozwiązania. Współpracujemy z zespołem ekspertów w swoich dziedzinach; ich wiedza i doświadczenie to sukces naszych Klientów.

Dane kontaktowe

ul. Pachońskiego 9, 31-223 Kraków NIP: 945-20-17-156
tel. (12) 66-15-335
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adresy do naszych mediów społecznościowych:

Facebook

Linkedin

Youtube